اخبار

با حضور در شهرداری منطقه یک؛  اولین دیدار چهره به چهره شهردار بوشهر با شهروندان در سال جاری برگزار شد
نخستین نشست چهره به چهره شهردار، معاونین و مدیران شهرداری با شهروندان بوشهری در سال جاری، در روز یکشنبه ٢۶ فروردین‌ماه ١۴٠٣ در دفتر مدیر منطقه یک شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.
 
در این دیدار که در محل ساختمان شهرداری منطقه یک و با حضور شهردار برگزار شد، حسین حیدری شهردار بوشهر مسائل مطرح‌شده توسط شهروندان این منطقه را در حضور معاونان و مدیران شهری پیگیری و برای رفع این مشکلات اقدام کرد.

شهردار بوشهر در این دیدار با تاکید بر لزوم رفع مسائل و مشکلات شهروندان در چهارچوب قانون و در سریع‌ترین زمان ممکن، تصریح کرد: از وظایف مدیران، داشتن سعه صدر و خوش‌اخلاقی با شهروندان در راستای پیگیری مطالبات به حق آنهاست و این کار باید در سریع‌ترین زمان و به‌عنوان یک خدمتگزار صورت گیرد.

گفتنی است، در این نشست علاوه بر شهردار بندر بوشهر، مدیر منطقه یک شهرداری، معاون خدمات شهری، معاون شهرسازی، رییس اداره بازرسی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل، مدیر اداره تشخیص وصول و درآمد، مدیر حقوقی، مدیر املاک و جمعی از کارشناسان حوزه درآمد و شهرسازی حضور داشتند.
کد خبر ۳۸۸۴
۲۷ فروردین ۱۴۰۳
سرویس دهی نماز عید فطر در تمامی ایستگاه های محلات
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر ضمن تبریک عید سعید فطر بر همه شهروندان اعلام کرد: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات رایگان حمل و نقل درون‌شهری به شهروندان از تمامی نقاط شهر بوشهر به مصلای نماز جمعه اندیشیده شده و ناوگان اتوبوسرانی با آمادگی کامل در خدمت نمازگزاران گرامی خواهد بود.


رضا فرشیان اضافه کرد: نمازگزاران محترم میتوانند جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک با توجه به کمبود فضای پارک خودرو در اطراف مصلی نماز جمعه، رأس ساعت ۰۶:۱۰ دقیقه صبح با حضور در ایستگاه محله خود از سرویس حمل و نقل عمومی به‌صورت رایگان استفاده کنند.

گفتنی است سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر با ایجاد طرح «از خانه تا مصلی» و افزایش اتوبوس‌های خدمت‌رسان در ایام مناسبتی و نماز جمعه، سعی در کاهش بار ترافیکی در این ایام دارد.
کد خبر ۳۸۸۲
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
پیام شهردار بندر بوشهر به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
بسم‌الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود فراوان

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه پربرکت رمضان، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به محضر گرانقدر یکایک هم‌استانی‌ها و همشهریان عزیزم تبریک و تهنیت عرض نموده و خداوند سبحان را شاکرم که بار دیگر توفیق حضور در این ماه مبارک و درک این عید بزرگ را به همه ما ارزانی نمود. در این ساعات پربرکت، تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) و صحت و سلامتی هم‌میهنان عزیز به‌ویژه همشهریان گرانقدرم را از ایزد منان خواستارم.
طاعات و عبادات مقبول درگاه حق، مرواتون همه سال

حسین حیدری
شهردار بوشهر
کد خبر ۳۸۸۱
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
پیام شهردار به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس
به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام ودرود بیکران

فرارسیدن روز جهانی قدس، میراث گرانبهای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نماد همبستگی با مردم مظلوم فلسطین گرامی باد.
ما در شهر بوشهر، همگام با ملت شریف ایران و جهان اسلام اعلام می‌داریم که همواره در کنار مردم فلسطین ایستاده‌ایم و از هرگونه تلاش برای بازگرداندن حقوق آنان و پایان دادن به اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی، از پای نمی نشینیم
 از همه همشهریان عزیزم دعوت می‌کنم تا با حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس، همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام فرمایند.
ان شاءالله

حسین حیدری
شهردار بوشهر
کد خبر ۳۸۸۰
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری خبر داد؛  اقامت بیش از ۴٠ هزار مسافر در کمپ‌های نوروزی شهرداری بوشهر
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر از پذیرش بیش از ١٠ هزار خودرو و قریب به ۴٠ هزار مسافر در اقامتگاه‌های اسکان مسافران نوروزی شهرداری خبر داد و از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل شهرداری در ایام نوروز تقدیر کرد.

مختار کرمی با بیان اینکه در این ایام پرکار، شهرداری بوشهر با تمام توان در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی بود، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز همکاران شهرداری‌های مناطق، کنترل و نظارت، آتش‌نشانی، سدمعبر، فضای سبز، نیروهای پسماند، سازمان عمران، حمل و نقل بار و مسافر و غیره به‌صورت تمام وقت در حال خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی بودند.

کرمی در ادامه با اشاره به خدمات ٢۴ ساعته کمپ‌های اسکان به مسافران نوروزی، افزود: تلاش‌های ما در راستای افزایش رضایت عمومی و ایجاد محیطی امن و پاک برای همه است. ما به این مسئولیت افتخار می‌کنیم و امیدواریم در سال‌های آینده با ایجاد زیرساخت‌های بهتر، شرایط مناسب‌تری را برای شهروندان و همچنین حضور میهمانان و گردشگران در طول ایام سال فراهم کنیم.
کد خبر ۳۸۷۹
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
اهتزاز پرچم عزای حضرت علی (ع) در شهر بوشهر

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری از اهتزاز پرچم‌های حزن و اندوه در شهر همزمان با فرارسیدن ایام شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) خبر داد.

احسان زمانی ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت امیرالمؤمنین(ع)، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران واقع در میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر نیز تعویض و پرچم سیاه علوی نصب گردید.

وی در پایان تصریح کرد: نصب پرچم‌های عزاداری، سیاه‌پوش کردن میادین و بلوارهای سطح شهر، نصب بنرهای فرهنگی با موضوع شهادت امیرالمومنین (ع) و شب‌های قدر و... از جمله اقدامات سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بوشهر در این ایام بود.

گفتنی است، هیات‌های مذهبی و موکب‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی نیز در این ایام با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در پارک‌ها و محلات شهر به اجرای برنامه پرداختند.
کد خبر ۳۸۷۴
۱۵ فروردین ۱۴۰۳
پیام شهردار بندر بوشهر به مناسبت شهادت سرداران مدافع حرم در پی حمله رژیم جعلی صهیونیستی
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران ۱۶۹)

شهادت سرداران سرافراز ایران اسلامی و مدافعین حرم مطهر حضرت زینب(س) در پی حمله هوایی و جنایت بی‌شرمانه رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی، نشان‌دهنده عجز و ناتوانی این رژیم فاسد در برابر نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین و جهان اسلام است. این ضایعه دردناک را به محضر گرانقدر خانواده‌های معظم این شهدا و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم.
نَصرُ مِن‌َالله و فَتحٌ قَریب...

حسین حیدری
شهردار بوشهر
کد خبر ۳۸۷۳
۱۴ فروردین ۱۴۰۳
بازدید شهردار بوشهر از هیئت‌های مذهبی در شب‌های قدر و شب شهادت امام علی (ع)
در‎ ادامه برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان، شهردار بوشهر به همراه سرپرست معاونت خدمات شهری و جمعی از مدیران شهری، از موکب‌ها، ایستگاه‌های صلواتی و هیئت‌های مذهبی که در پارک‌ها و سطح شهر فعالیت می‌کنند، بازدید کرد.
 
این موکب‌ و هیئت‌ها با همکاری و حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در ماه مبارک رمضان و به‌ویژه شب‌های قدر و ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام به اجرای مراسم احیا و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی پرداختند.

در این بازدید، شهردار بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های هیئت‌ها در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای همشهریان و مسافران نوروزی، بر اهمیت فراهم آوردن فضایی آرام و معنوی برای استفاده شهروندان تأکید کرد.

حسین حیدری همچنین نکاتی را در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ترافیکی به مسئولان هیئت‌ها یادآور شد تا اطمینان حاصل شود که این برنامه‌ها در بهترین شرایط ممکن برگزار می‌شود.

گفتنی است، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر در تلاش است تا با ایجاد هماهنگی بین نهادهای مختلف و مردمی، زمینه‌ساز برگزاری مراسم باشکوه و موثر در ایام خاص و مناسبت‌های ملی و مذهبی باشد.
کد خبر ۳۸۷۲
۱۴ فروردین ۱۴۰۳
پنجمین بازدید شهردار بوشهر و هیئت همراه از زیرساخت‌های شهری در ایام نوروز
شهردار بوشهر با همراهی نایب‌رئیس شورا، سرپرست معاونت خدمات شهری و جمعی از مدیران شهرداری، از کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی، معابر و خیابان‌های سطح شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها و سایر امکانات شهری بازدید کرد.

‏‎در این بازدید، شهردار بوشهر خطاب به مدیران شهرداری تاکید کرد: هدف از این بازدیدها و اقدامات، یافتن مشکلات و حل کردن آنها برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و فراهم آوردن تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای مسافران است.

‏‎حسین حیدری ضمن ارائه دستوراتی برای آسفالت معابر اصلی شهر، بهبود فضای سبز، افزایش نورپردازی ساحل، احداث کمپ‌های دائم همراه با امکانات ثابت و...، ابراز امیدواری کرد که این تدابیر بتوانند نیازهای مسافران را در این ایام و همچنین نوروز سال‌های آتی به خوبی پاسخ دهد.

‏‎ گفتنی است، پیش از نوروز با دستور شهردار بوشهر اقداماتی نظیر تعمیر و نصب سرویس‌های بهداشتی جدید، نصب چشمه های حمام، لوله‌کشی آب شهری برای سرویس و حمام‌ها، بهسازی فضای سبز و نورپردازی پارک‌ها، نصب المان‌های تزئینی مخصوص نوروز و... انجام شد که در این بازدیدها بار دیگر مورد بررسی قرار گرفتند.
کد خبر ۳۸۷۱
۱۴ فروردین ۱۴۰۳
پیام شهردار بندر بوشهر به مناسبت  سالروز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی (ع)
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام

فرارسیدن سالروز شهادت مولی‌الموحدین امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به محضر مبارک امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مردم شریف استان و شهرم بوشهر تعزیت و تسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند منان خواهانم تا در این شب‌های پرفضیلت قدر، همه مارا در مسیر حق و عدالت و پیروی از سیره آن حضرت یاری نماید. امید که دعاهایمان مستجاب و قلب‌هایمان با نور ایمان و معرفت روشن گردد.

حسین حیدری
شهردار بوشهر
کد خبر ۳۸۷۰
۱۴ فروردین ۱۴۰۳
پیام شهردار بندر بوشهر به مناسبت فرارسیدن شب های قدر و سالروز ضربت خوردن مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی (ع)
بسم‌الله الرحمن الرحیم
‎با سلام و احترام

‎ فرارسیدن ١٩ رمضان، اولین شب از لیالی مبارک قدر و سالروز ضربت خوردن مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به محضر گرامی هم‌استانی‌ها و همشهریان گرانقدر بوشهری تسلیت عرض می‌نمایم.
‎این شب‌های مبارک فرصتی است برای تأمل و دعا، و امیدواریم که در این لحظات پربرکت، دعاها و عبادات شما مورد قبول حق واقع شود.
مرواتون همه سال

حسین حیدری
شهردار بوشهر
کد خبر ۳۸۶۹
۱۴ فروردین ۱۴۰۳
توزیع بروشور و آموزش به شهروندان؛  تلاش سازمان آتش‌نشانی بوشهر برای داشتن نوروز ایمن

در راستای افزایش آگاهی عمومی و تقویت ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای ایمنی کرد. این بروشورها حاوی توصیه‌ها و هشدارهای مهمی در خصوص ایمنی در مسافرت و چگونگی برخورد با حوادث احتمالی هستند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در همین راستا تصریح کرد: کارشناسان آموزشی سازمان با حضور در نقاط مختلف شهر، به‌ویژه در محل‌های اسکان مسافران، به ارائه دستورالعمل‌های کاربردی پرداخته و نکات ایمنی را به صورت عملی به شهروندان آموزش دادند.

علی احمدی با اشاره به اینکه این اقدامات با هدف ارتقای سطح ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در ایام نوروز و سیزده بدر انجام شده است، ادامه داد: این برنامه‌های آموزشی که با استقبال چشمگیر شهروندان و مسافران مواجه شده، نشان از تعهد سازمان آتش‌نشانی به حفظ جان و امنیت شهروندان دارد و امیدواریم که با انجام این تلاش‌ها، نوروزی ایمن و شاد برای همگان رقم بخورد.
کد خبر ۳۸۶۸
۱۴ فروردین ۱۴۰۳
ادامه بازدیدهای شبانه شهردار و مدیران شهری در ایام نوروز؛ دستور شهردار برای پیگیری و رفع موانع و مشکلات شهری‎

چهارمین بازدید شبانه شهردار بندر بوشهر با همراهی معاونین و مدیران شهرداری در ایام نوروز، با بررسی کمپ‌های اسکان مسافران، پارک‌ها و فضای سبز، پیاده‌رو‌ها، معابر و خیابان‌های سطح شهر صورت گرفت.

‎این بازدید که به دستور شهردار و با حضور شهرداران مناطق یک و دو انجام شد، فرصتی بود تا موانع و مشکلات موجود را از نزدیک مشاهده و برای رفع آن‌ها دستورات لازم صادر شود.

‎در این بازدید، حسین حیدری شهردار بوشهر با تأکید بر این که هدف اصلی، ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد محیطی امن و دلپذیر برای آنان است، ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد گردشگران در نوروز، تمرکز بر بهسازی فضاهای عمومی و ارائه خدمات بهتر به مسافران، اولویت شهرداری در این ایام بوده است.

‎گفتنی است، شهرداری بوشهر امیدوار است که با این تلاش‌ها، شهر بوشهر به مقصدی جذاب‌تر برای گردشگران تبدیل شود و در عین حال، کیفیت زندگی شهروندان را نیز ارتقا یابد.
کد خبر ۳۸۶۷
۱۱ فروردین ۱۴۰۳
پیام تبریک شهردار بندر بوشهر به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)
بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه رحمت الهی، ولادت سراسر نور و رحمت کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین را به شما همشهریان عزیزم و تمامی مردم شریف استان بوشهر تبریک عرض می‌نمایم. از خداوند منان خواستارم که همه ما را در پناه امام زمان (عج)، در مسیر خدمت به همنوعان و رفع نیازهای جامعه یاری رساند.

حسین حیدری
شهردار بندر بوشهر
کد خبر ۳۸۶۶
۱۱ فروردین ۱۴۰۳
شهرداری مقصر غرق شدن قایق‌ها نیست؛ شهردار بوشهر: شهروندان و مسافران از اسکله‌های مجاز استفاده کنند
شهردار بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران از احداث اسکله‌های مجاز قایق‌رانی در ساحل بوشهر خبر داد.

حسین حیدری با اشاره به اسکله‌های مجاز شهرداری برای فعالیت در ایام نوروز گفت: در حال حاضر اسکله‌های روبروی شورای شهر، کنار المان بوشهر و اسکله واقع در سامانه شورا با نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط و رعایت نکات ایمنی اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

حیدری ضمن تقدیر از حساسیت و پیگیری دستگاه قضا به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و مسافرین و همچنین ابراز تأسف از حادثه اتفاق افتاده و فوت دو تن از هم‌میهنان عزیز، ادامه داد: جابه‌جایی مسافر در نقاطی به غیر از اسکله‌های مجاز، مورد تایید شهرداری نبوده و هیچ مسئولیتی متوجه شهرداری نیست.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها همه بخش‌های مختلف شهر در اختیار شهرداری است، افزود: شهرداری‌ها زمانی می‌توانند شهر را به‌صورت کامل مدیریت کنند که مدیریت یکپارچه اعمال شود.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: مدیریت یکپارچه به این معناست که نیروی انتظامی، ادارات آب و برق و گاز، میراث فرهنگی، دریابانی، شیلات و سایر نهادهای خدمت‌رسان در محدوده شهرها توسط شهرداری کنترل و مدیریت شوند.
کد خبر ۳۸۶۵
۱۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه ۱ از ۱۰

مناقصه ، مزایده، فراخوان

مزایده
فراخوان
مزایده
فراخوان
مزایده
مزایده
مناقصه
مناقصه
مناقصه
فراخوان
مزایده
مزایده
مزایده
مزایده
مزایده
مناقصه
مزایده
مناقصه
مناقصه
مناقصه
مزایده
مزایده
صفحه ۱ از ۲۶