نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
564
4745
23744
21737
15237286

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

جلسه کارکنان پژوهش سرای متقین (تدوین برنامه سالانه)

علی اکبر بازیار در  جلسه تدوین برنامه سالانه پژوهش‌سرای دانش آموزی متقین که در سالن کنفرانس این پژوهش سرا برگزار شد، تصریح کرد: پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین قطب‌های علمی کشور هستند و نقش مهمی در تحقق اهداف علمی و پژوهشی دانش‌آموزان دارند.

مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی متقین در ادامه افزود: پژوهش‌سرا این امکان را دارد که با توجه به شرایط کرونایی بتواند با ارائه کلاس‌های مجازی به‌صورت تخصصی زمینه  بروز خلاقیت فکری نوآموزان عرصه علم را فراهم نموده، معلمین را علاقه‌مند و دانش‌آموزان را مشتاق‌تر از گذشته به یادگیری دعوت کند. از این راهبرد، اولیا هم در چند و چون کار قرار گرفته و اذهان آنان متوجه این اتفاقات شگرف خواهد شد.

علی اکبر بازیار یادآور شد: تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، تلفیق دانش نظری و فعالیت‌های علمی و کاربردی، تسهیل دست‌یابی دانش‌آموزان به یافته‌های جدید علمی، پژوهشی و فناوری، حمایت از دانش‌آموزان و هنرجویان پژوهش‌گر برتر و کارآفرین، ایجاد زمینه و تقویت انگیزه هنری، فناوری و شناسایی، جذب و هدایت دانش‌آموزان علاقه‌مند متناسب با نیازهای منطقه و کشور از اهداف اصلی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی است.

در ادامه این نشست و پس از ارائه برنامه های پیش رو توسط مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی متقین، هر یک از کارکنان این مرکز علمی ـ پژوهشی  به ارائه نظرات خویش پرداختند. 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت