نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
13185
20597
53543
162703
15520535

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

آیین تجلیل از برگزیدگان چهارمین المپیاد نجوم پروفسور دالکی برگزار شد




مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو        یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو


آیین تقدیر از برگزیدگان چهارمین المپیاد دانش آموزی نجوم پروفسور دالکی دوشنبه بیستم اسفند ماه با حضور پر افتخار "جناب پروفسور احمد دالکی"(پدر علم نجوم آماتوری ایران) و مسولین عالی رتبه شهرستان دشتستان در محل پژوهش سرای متقین برگزار گردید.
در این مراسم ، جناب لواسانی فرد ، مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان دشتستان،اظهار داشت: نجوم سبب می شود که  بچه ها شناخت نسبی به جهان پیرامون خود پیدا کنند.

ایشان با استناد به آیاتی از قرآن کریم که نشانه های شناخت انسان را در ستاره ها و آسمان می داند گفت: برای شناخت خداوند عالمیان باید از ابزارهای آن مثل طبیعت و نجوم استفاده کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای کسب علوم مختلف علاوه بر مطالعه کتاب باید از سخنان و اندیشه بزرگان آن علوم نیز بهره ببریبم و امروز در این آیین از تجربیات پرفسور دالکی برای آشنایی با نجوم و شنخت دنیای پیرامون امان استفاده می کنیم.

جناب لواسانی فرد ضمن تشکر از همراهی اولیا و بویژه مادران دانش آموزان در راه فراگیری مهارت های مختلف اظهار کرد: با داشتن چنین دانش آموزانی با استعداد و خلاق در زمینه های مختلف علمی  آینده ای درخشان و نوید بخش در انتظار دشتستان است.


گفتنی است در این آیین احمد دالکی پدر علم نجوم آماتور ایران به بیان خاطراتی از نحوه آشنایی خویش با علم نجوم و ستاره شناسی و مباحثی از این رشته علمی پرداخت. 



اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت