نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
18620
20597
58978
162703
15525970

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

مراسم قدردانی از برترین های پنجمین المپیاد علمی مهندس حریری برگزار شد



لیس للانسان الا ما سعی


همت بلنددار که با همت بلند            هر جا روی به توسن گردون سواره ای


به رسم گذشته، سه شنبه بیست و یکم اسفندماه مراسم قدردانی از برترین های پنجمین المپیاد علمی دانش آموزی " مهندس حریری" با حضور مسولین محترم عالی رتبه شهرستان دشتستان، جناب مهندس " حسین حریری"
دانش آموزان برگزیده ی المپیاد و خانواده ها و مدیران محترم مدارس ایشان در محل پژوهش سرای متقین برگزار شد.


در این مراسم ، جناب مهندس  سید مجتبی هاشمی نژاد ( معاون محترم پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان)  اظهار داشت: جامعه ما برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیاز به افراد با توانایی های مختلف و به اصطلاح افراد چند بعدی دارد.

 

ایشان افزودند: فرزندان ما حاصل هزینه های زمانی و عمر جوانی ما هستند پس باید با  برنامه ریزی مناسب، آنها را در کسب علوم مختلف حمایت کنیم و اصراری به  یادگیری صرف  کتاب درسی نداشته باشیم.

 

این مقام مسئول  با بیان اینکه امروزه اولیا باید عصای دست مدرسه  باشند تصریح کرد: روزانه رفتارهای فرزندان خود  و نحوه شکل گیری و تکامل آن را مورد توجه قرار داده  و به منظور رشد فرزندان خویش  در کنار آموزش و پرورش باشید.

 

جناب مهندس هاشمی نژاد تاکید داشت: موفقیت های بزرگ از کارهای کوچک و انجام آن کارها در برنامه زمانی خاص شکل می گیرد پس لازم است برای رسیدن به موفقیت های بزرگ انسان هایی تربیت کنیم که  به غیر از توانایی های علمی از نظر اخلاقی شرایط خوبی داشته باشند.

 

ایشان ادامه داد: آقای  مهندس حسین حریری کسی است که با اخلاق و نیت خیر خود بانی ساخت 41 مدرسه  و فضای آموزشی شده است که یکی از آنها کمک به تکمیل پژوهش سرای متقین در سال 1382 می باشد.

 

جناب مهندس هاشمی نژاد اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کشور تا حد زیادی متاثر از اقدامات خیرخواهانه افرادی مانند آقای  مهندس حریری  شده که خود سبب اعتلای آتیه آینده سازان این مرز و بوم خواهد شد.  



در پایان  این مراسم به رسم یادبود هدایایی به برگزیدگان المپیاد اعطاء شد.
 شادباش  این توفیق بزرگ و خداقوت را  به  مسولین محترم آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ،دانش آموزان عزیز، خانواده های محترم ایشان، مدیران محترم آموزشگاه های مربوطه و همه عواملی که در گام های مختلف این فرآیند همراه و همکار بودند تقدیم می داریم.  
با آرزوی دیدار  در سایر قله های موفقیت انشالله.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت