نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
827
20752
121676
162703
15588668

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

اعلام نتایج چهارمین جشنواره ملی ابن سینا و درخشش و راهیابی دانش آموزان دشتستانی به مسابقات بین المللی در کشورهای کره جنوبی، اسپانیا و امارات



بنام خدا

در سایه الطاف الهی و  بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان، نتایج چهارمین جشنواره علمی ادبی ابن سینا اعلام شد و تنها تیم دانش آموزی پژوهش سرای متقین برازجان،جواز حضور و ارائه در سمینارهای علمی بین المللی سه کشور کره جنوبی،اسپانیا و امارات را کسب نمود.این جشنواره به رسم سال های قبل به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و در قسمت سمینارهای علمی با شرکت حدود 400 تیم در بخش های مختلف علمی از جمله شیمی، فیزیک، نجوم، زیست شناسی، فنی مهندسی، ریاضی و کامپیوتر و نانو برگزار شد و درنهایت 25 تیم مجوز حضور در سمینارهای بین المللی را کسب نمودند.

گروه دانش آموزی برازجان که با مطالعه و سنتز نانو ذرات اکسید تیتانیوم، دست به ساخت سلول خورشیدی زده بودند، مقاله خود را در بخش نانوتکنولوژی ارایه دادند و در این بخش جزو 5 تیم برگزیده شدند و برای حضور و ارائه مقاله خود در کره جنوبی،  اسپانیا و امارات مجوز گرفتند. گفتنی است که از بین 25 تیم برگزیده 17 تیم  از شهر تهران و 8 تیم از شهرهای اصفهان، برازجان و شهرهای دیگر بودند.

راه یافتگان

  1. کیانا زنده باد از مدرسه متوسطه دوم فرزانگان برازجان
  2. زهرا جعفری از مدرسه متوسطه دوم فرزانگان برازجان
  3. فائزه عباس زاده از مدرسه متوسطه اول فرزانگان برازجان

اساتید راهنمای این دانش آموزان عزیر ، سرکار خانم مهندس سیده مریم موسوی، و آقای مهندس علی آذر می باشند. آقای مهندس مرتضی پورعسکر و سرکار خانم مریم پاپری همراهی و سرپرستی این تیم را برعهده داشته اند.

ضمن تبریک به مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و معاونت  محترم آموزش متوسطه شهرستان دشتستان ، معاونت محترم پشتیبانی  که در هماهنگی اعزام و اسکان   این عزیزان در تکمیل و ترمیم نفاط ضعف مقالات نقش آفرین بوده اند و خداقوت به مجموعه و مدیریت محترم پژوهش سرای متقین برازجان که با صرف هزینه و مشقت های فراوان مانع از تعطیلی این پروژه شدند و سپاس از حمایت ها و همراهی ستودنی سرکار خانم خوشبخش مدیر محترم مدرسه متوسطه اول فرزانگان برازجان که از دو سال قبل تا کنون با انجام کارهای زیربنایی از مقاطع پایین روی این این پروژه وقت گذاشتند و همچنین قدردانس از تلاش های سرکار خانم دهقانی مدیر محترم مدرسه متوسطه دوم فرزانگان برازجان که    دست یاری  و حمایت ایشان  را  با  عنایت خاص به همراهی  این دانش آموزان داشتیم.

با آرزوی موفقیت های علمی دیگر، به استحضار می رساند، اسامی اعلام شده در این مستند، مجوز حضور در جشنواره ها و مسابقات بین المللی را کسب کرده اند.

این مسابقات و جشنواره ها عموما زیر نظر مستقیم وزارت علوم ، وزارت آموزش و پرورش کشور های مختلف و همچنین سازمان های علمی -تحقیقاتی بین المللی برگزار می گردد.

عموما دانش آموزان در این برنامه‌ها ، با سفیر ایران در آن کشور دیدار می کنند.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت