نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
18890
19163
38053
140802
15645847

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

تقدیر از دانش آموزان شهر برازجان در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی ابن سینا در دانشگاه تهران


 
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین الملی ابن سینا با دریافت لوح تقدیر توسط دانش آموزان کوشا و توانمند برازجانی، در سالن همایش فردوسی دانشگاه تهران، به پایان رسید. 

در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور برخی از مسوولان وزارت آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های اجرایی برگزار شد، ازدانش آموزان برگزیده و مربیان ایشان در محورهای مختلف تقدیر به عمل آمد. در این مراسم دانش آموزان آموزشگاه فرزانگان برازجان نیز که در قالب یک تیم پژوهشی و از طرف  پژوهش سرای متقین در محور سمینارهای علمی با موضوع نانوتکنولوژی موفق به کسب عنوان برتر شده بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.
دانش آموزان، سرکار خانم کیانا زنده باد،سرکار خانم زهر جعفری  و سرکار خانم فائزه عباس زاده با هدایت علمی سرکار خانم مریم موسوی طی دو سال پژوهش خود را بر روی سنتز نانو ذرات اکسید تیتانیوم و ساخت سلول خورشیدی رنگدانه ای انجام دادند و در نهایت در بخش سمینارهای علمی جشنواره ابن سینا در دانشگاه تهران شرکت داشته  و از مقاله خود دفاع نمودندو از میان 200 تیم شرکت کننده در این بخش، جزء 5 تیم برتر، انتخاب شدند و فرصت حضور در سمینارهای علمی بین المللی کره جنوبی،امارات و اسپانیا را به د ست آوردند.
در مراسم اختتامیه این جشنواره، جناب مهندس مرتضی پور عسکر به نمایندگی از دانش آموزان و پژوهش سرای متقین، لوح تقدیر را از مهندس زرافشان، معان اسبق آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و حاج آقا مازنی، ریاست محترم کمیسون فرهنگی مجلس دریافت نمود. ضمن تبریک و خدا قوت به این عزیزان، خانواده های محترم ایشان، مدیریت محترم آموزش و پرورش دشتستان ، مربیان پرتلاش این دانش آموزان  توفیقات علمی  بیشتر برای آنها آرزومندیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت