نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
13661
1347
25714
7539
15299754

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

گزارش آیین رونمایی از محصولات مهندسی زندگی


گزارش آیین رونمایی از محصولات مهندسی زندگی

پژوهش سرای متقین برازجان آیین رونمای از محصولات مهندسی زندگی را روز چهارشنبه 11تیرماه 1399 از ساعت 11 الی 12 صبح برگزار کرد. این آیین توسط مهوش غلامی دویره مربی و مدرس مهارت ها ارتباطی و توسعه روابط و مسئول انجمن مهارت های ارتباطی پژوهش سرای متقین برازجان و همین طور صاحب برند تجاری مهندسی زندگی و با حضور مدیر مجموعه خانم بهبهانی  و کارکنان برگزار گردید. در این آیین که به دلیل رعایت اصول بهداشتی هم به صورت لایو اینستاگرامی با حضور حدود 150 نفر و به صورت حضوری با حضور حدود 30 نفر به مدت 45 دقیقه برگزار شد ، دو سایت خبری افق جنوب و دیار جنوب جهت پوشش دهی خبر این مراسم حضور پیدا کردند. همچنین از مسئولین محترم اداره های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه های آموزشی خانه نقالان، توانبخشی باران و ... جهت حضور در این آیین دعوت به عمل آمد. سخنران این برنامه مهوش غلامی دویره بود.

در این آیین از محصولات زیر رونمایی به عمل آمد:

  1. کتاب احیاگران ارتباط: هدف از نوشتن این کتاب شناخت عواملی است که ارتباط هایمان را زنده تر نگه می دارد. موضوع این کتاب بهبود روابط  و ایجاد صلح، نشاط و آرامش در ارتباط های یک شخص است. کتاب احیاگران ارتباط پنجره ای زیبا رو به موفقیت و نشاط در روابطمان است که با رعایت نکات موجود در کتاب ، می توانیم نهال سرسبد روابطمان را به درختی تنومند تبدیل کنیم.
  2. کتاب قاتلان ارتباط: هدف از نوشتن این کتاب شناخت عواملی است که مانع برقراری ارتباط های موثرمان می شوند. موضوع این کتاب از بین بردن موانع برقراری ارتباط هایمان است. با مطالعه کتاب قاتلان ارتباط ، تمامی بهانه هایمان در روابط را کم رنگ تر می کنیم و کشتی زندگی را از دریای مواج و ناآرام ارتباطات به ساحلی امن و پر از آرامش و اعتماد بر انگیز نشاط  خواهیم رساند.
  3. محصول صوتی و تصویری مهندسی سخنرانی: صفر تا صد تمامی اصول تبدیل شدن به یک سخنران حرفه ای در این محصول آماده سازی شده است. این محصول به صورت دوره های حضوری به تعداد دفعات 12 بار مورد آزمایش قرار گرفته است . در این محصول جامع تمامی اطلاعات به صورت تکنیک های عملی برای رفع ترس، خجولی، عدم اعتماد به نفس، تله های سخنرانی، آماده سازی سخنرانی ، ارائه و اجرا، نوشتن متن سخنرانی، زبان بدن و پوشش سخنران، صداسازی و مدیریت بحران و... ارائه گردیده است. میزان ساعات آموزشی این محصول حدودا 32 ساعت می باشد.
  4. محصول صوتی و تصویری صدای رویایی: یک محصول جامع که در مورد داشتن صدای جذاب و بیانی قدرتمند دستور العمل های پیشرفته ای را ارائه می کند.در این محصول تکنیک های جهت افزایش انرژی ، هیجان و قدرت صدا ارائه شده است تا افراد بیانی قدرتمند داشته باشند. میزان تدریس این محصول حدودا 9 ساعت می باشد.
  5. محصول صوتی و تصویری ارتباط موثر : یک محصول جامع در آن بسیاری از تکنیک های آسان و کاربردی برای بهبود روابط و داشتن ارتباط هایی موثر و همین طور یادگیری اصول آداب معاشرت حرفه ای و تسلط بر روابط ارائه شده است. این محصول برای عموم مردم کارایی دارد و هر شخص با یادگیری این اصول به راحتی می تواند  روابط خوب خود مدیریت کند.میزان ساعات تدریس این محصول حدودا 30 ساعته است.
  6. محصول صوتی و تصویری تندخوانی و تقویت حافظه : در این محصول به صورت جامع و پیشرفته  اصول مطالعه حرفه ای به سبک تندخوانی و همین طور نکات تقویت حافظه ، تقویت ذهن ، چشم ، تمرکز و هوش آموزش داده می شود.در این محصول شخص می آموزد چطور می تواند مطالب را هم خوب به خاطر بسپارد و هم خوب به خاطر بیاورد.
  7. محصول ویژه مربوط به رشد شخصی: در این محصول به شخص آموزش داده می شودکه چطور می تواند در زندگی شخصی روابط خود را مدیریت کند ، بهبود ببخشد  و سطح زندگی اش را با کیفیت بیشتری جلو ببرد.این محصول ویژه ترین محصول مهندسی زندگی است که بیشتر از 50 ساعت اموزش حرفه ای به شخص داده می شود.افراد به راحتی و با آرامش خیال بهتری حتی سطح کسب و کارشان را بهبود می بخشد.
  • ·       خدمات محصولات مهندسی زندگی به شرح زیر است:

ü    اعطای مدرک بین المللی

ü    تقدیم دو محصول رایگان صداسازی و حافظه طلایی

ü    ارائه جزوه رنگی

ü    عضویت در گروه بزرگ مهندسی زندگی

ü    پشتیبان متخصص هر دوره

ü    عضویت در گروه تمرینات دوره

ü    استخدام گروه مهندسی زندگی پس از مصاحبه

  • ·       مدرس،طراح و نویسنده محصولات : مهوش غلامی

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت