نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
4767
4254
23202
21737
15236744

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

مسابقه روایتگری شهید زنده

باسلام واحترام

بی گمان اگر نوجوانان و جوانان این میهن شکوهمند، آرمان های مردان گرد و یلان پردل این سرزمین کهن را به درستی بشناسند، دل بدان خواهند باخت و در آبادی و شکوفایی آن از هیچ تلاش و تکاپویی دریغ نخواهند ورزید. روایت داستان ایثارگری و جانبازی بزرگ مردانی که اگرچه با کپسولهای اکسیژن و یا چشمان نابینا و تن قطع عضو شده خود بر روی ویلچر نشسته اند اما در قامت یک سرو، برای پایندگی انقلاب خود ایستاده اند. اگر از این سرمایه ها خوب استفاده نکنیم، ممکن است در آینده برای معرفی الگو به جوانان خود دچار مشکل شویم.

پژوهش سرای متقین برازجان با همکاری ستاد یادواره شهدای شهرستان دشتستان به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه روایتگری شهید زنده را برگزار می کند.

شرایط شرکت کنندگان : دانش آموزان دوره های  ابتدایی واول و دوم متوسطه می توانند به صورت انفرادی در مسابقه شرکت  نمایند.

 شرایط اختصاصی اثر :

1-مسابقه روایتگری شهید زنده در راستای بهره بردن از ظرفیت بی بدیل جانبازان انقلاب در شناساندن و انتقال بی واسطه ارزش ها، آرمان ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی است. شرکت کنندگان پس ازملاقات با جانبازان یا مطالعه کتاب های دفاع مقدس ، داستان زندگی و رشادت یکی از این بزرگ مردان را روایت خواهند کرد.

2-علاقمندان می بایست به مدت حداکثر ده دقیقه با دوربین یا موبایل به صورت (افقی)، در نمای باز (النگ شات)  با صدا و تصویر مطلوب، فیلمبرداری نمایند و آن را تا تاریخ 20/7/  1400به شماره واتساپ 09305478534 و یا در قالب سی دی به پژوهش سرای متقین برازجان ارسال نمایند.  

3-فرمت فیلم (  mp4) باشداگر فیلم برداری با فرمت دیگری انجام شده باشد قبل از ارسال فرمت را تغییر دهید.

 4-حداکثر حجم فیلم50 مگا بایت باشد.  تذکر : شرکت کنندگان می توانند از سایر ابزارهای خالقانه (تصویر، موسیقی ، و ...) نیز استفاده نمایند.

تلفن تماس :  8 - 34250817

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت