نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
15319
19965
110869
140802
15718663

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

افتتاح آزمایشگاه تخصصی و علمی آموزش و پرورش دشتستان

مدیر آموزش و پرورش دشتستان از افتتاح آزمایشگاه تخصصی و علمی آموزش و پرورش دشتستان در محل پژوهشسرای متقین برازجان خبر داد.


سید حسن لواسانی‌فرد در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های تعلیم و تربیت مورد توجه و تاکید قرار دارد و باید در این راستا نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار ببندیم.

وی افزود: امسال در راستای کیفیت بخشیدن به تعلیم و تربیت در مدارس دشتستان، اقدامات متنوع و ارزشمندی انجام داده‌ایم که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش خود را بیشتر از گذشته کنیم.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در مدارس مورد تاکید این مجموعه است و برای این مهم باید کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌های مدارس را تقویت کنیم.

لواسانی‌فرد از افتتاح آزمایشگاه تخصصی و علمی آموزش و پرورش دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این آزمایشگاه به منظور افزایش توان و ظرفیت علمی دانش‌آموزان شهرستان در محل پژوهشسرای متقین برازجان افتتاح و راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: این آزمایشگاه شامل آزمایشگاه‌های تخصصی زیست شناسی، فیزیک، شیمی، نانو، نجوم و نمایشگاه تاریخ است و دانش‌آموزان تمامی مقاطع می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: با توجه به ظرفیت قوی در شهرستان، وجود چنین آزمایشگاه‌هایی یک نیاز ضروری ست که امیدواریم شاهد توانمندی بیشتر دانش‌آموزان عزیز باشیم./ب











 









 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت