نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
12431
19163
31594
140802
15639388

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

مراسم تقدیر از برترینهای مسابقات رباتیک

سومین دوره لیگ رباتیک شهرستان دشتستان در سه مرحله برگزار گردید . به این صورت که مراحل اول و دوم بصورت مقدماتی و مرحله سوم (فینال) با حضور نفرات برتر مرحله اول و دوم درطول چهار ماه برگزار شد. قبل از شروع مسابقات تعداد 12 جلسه کارگاه ساخت ربات جهت شرکت کنندگان و همچنین جلسات توجیهی آیین نامه ها و قوانین جهت شرکت کنندگان و اولیا ایشان برگزار گردید .
مرحله اول دیماه 94 در دبستان آفتاب ،
مرحله دوم بهمن ماه در دبستان شاهد شهید فهمیده
و مرحله فینال اسفند ماه 94 در پژوهش سرای متقین
تعداد کل شرکت کنندگان 106 نفر که 24 نفر برتر به مرحله فینال راه یافتند.
هدف از برگزاری این لیگ توسعه و ترویج رباتیک در بین دانش آموزان و دو هدف ویژه دیگر که یکی آماده سازی دانش آموزان جهت مسابقات کشوری و دیگر پرورش یک تیم توانمند در برگزاری مسابقات در سطح استانی و کشوری بود که بحمدالله هر سه هدف این لیگ به خوبی محقق گردیده و امروز شاهد حضور یک تیم قوی اجرایی جهت برگزاری سطوح بالای مسابقات در استان و کشور هستیم و همچنین شاهد دانش آموزانی که توانایی رقابت در سطح ملی را دارا هستند .
و اما پس از چهار ماه تلاش طاقت فرسا در برگزاری سه دوره مسابقات نفرات برتر به شرح زیر مشخص گردید.
جناب آقای سید سبحان ابطحی از دبستان سعدی بعنوان نفر اول
جناب آقای محمد امین انگالی از دبستان شاهد شهید فهمیده بعنوان نفر دوم
جناب آقای سهیل جمیری از دبستان حکیم بعنوان نفر سوم
جناب آقای سام محبی از دبستان معرفت بعنوان نفر چهارم
و جناب آقای سید مرتضی علی شهبازی با توجه به امتیازات خیر کننده در دور اول و دوم مسابقات بعنوان پدیده مسابقات انتخاب شدند
البته  علاوه بر نفرات برتر از تعدادی دیگر از شرکت کنندگان که واقعا ربات های بسیار عالی ساخته بودند و انصافا حتی می توانستند آنها نیز بعنوان نفرات برتر انتخاب شوند و فاصله ها بسیار ناچیز بود مورد سپاس و تجلیل قرار خواهند گرفت و انشاالله در دوره های بعد شاهد نتایج بهتر آنها خواهیم بود.
به اطلاع این دسته از دانش آموزان هم می رسانیم با توجه به اینکه کار قوی و قابل قبولی انجام داده اند می توانند در مراحل استانی و انشاالله کشوری نیز که در آینده به آنها اطلاع رسانی خواهد شد شرکت نمایند. همچنین به پاس تشکر از دانش آموزانی که قبلا در کلاسهای رباتیک شرکت نکرده بودند اما در مسابقات حاضر شدند هم کارت تخفیف ویژه کلاسها در تابستان امسال اهداء خواهد شد .
در پایان از همه کسانی که گروه رباتیک افق را در برگزاری سومین دوره لیگ رباتیک یاری نمودند و البته به صورت ویژه از مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان دشتستان جناب آقای لواسانی  ،مدیریت محترم پژوهش سرای متقین برازجان جناب آقای موسوی و مدیریت محترم کانون امام خمینی (ره) جناب آقای گرگین (که بار بسیاری را از دوش ما برداشتند)ومدیریت و کارکنان مدارس آفتاب و شاهد شهید فهمیده و معاونت فرهنگی شهرداری برازجان تشکر و قدر دانی بعمل می آوریم و همچنین تشکر می کنم از همکاران جوان و دانش آموزخودم در گروه رباتیک افق که در هیات اجرایی و داوری سنگ تمام گذاشتند 
با آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی دانش آموزان
امیر محمد دشتیان دبیر سومین دوره لیگ رباتیک















اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت