نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
15690
19953
15690
140802
15623484

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

منابع هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو و مشاوره رایگان



از: آزمایشگاه مرکزی برازجان  
به: تمامی دبیرستان ها و هنرستان ها
موضوع: منابع هشتمین المپیاد نانو تکنولوژی و مشاوره رایگان
با سلام واحترام
 بدینوسیله به استحضار می رساند با توجه به درخواست مدارس در مورد منابع هشتمین المپیاد نانو فناوری، منابع المپیاد به شرح زیر اعلام می گردد:
مباحث اتمی و مولکولی در کتاب‌های درسی فیزیک، شیمی و مطالب درون سلولی در زیست‌شناسی، همانند سال‌های گذشته از منابع اصلی آزمون فروردین ماه 1396 است. مطالعه مقالات منتشر شده در سایت باشگاه نانو و بخش آموزش سایت ستاد فناوری نانو و همچنین کتاب‌های زیر از منابع پیشنهادی باشگاه نانو برای دریافت مفاهیم و کاربردهای علوم و فناوری نانو می باشد.
• کتاب مجموعه مقالات سایت باشگاه نانو• کتاب علوم و فناوری نانو- مباحث عمومی• کتاب نانو از نو• کتاب پرسش‌های نو از نانو• کتاب آموزشی 10 به توان منفی 9• نرم افزار نانوکاوششایان ذکر است این منابع برای کمک به دانش‌آموزان عزیز برای پیدا کردن شناخت بهتر از مباحث نانو و پیدایش دیدگاه مناسب برای مطالعه مطالب کتاب درسی با نگرش فناوری نانو پیشنهاد می‌شود و به هیچ‌وجه به معنای الزام در به خاطر داشتن کلیه مطالب این کتاب‌ها برای شرکت در این المپیاد نمی باشد.
در ضمن مدارسی که خواستار تهیه منابع آزمون می باشند درخواست خود را به آزمایشگاه مرکزی برازجان  و یا شماره همراه 09177732776 آقای پورعسکر اعلام نموده تا نسبت به تهیه منابع آزمون از طریق ستاد نانو اقدام مقتضی صورت پذیرد.
توجه: در صورت عدم علاقه مندی به تهیه تمامی منابع مذکور، دو منبع اول به عنوان منابعی مناسب پیشنهاد می گردد.
جهت دانش آموزانی که امکان شرکت در کلاس را ندارند، مشاوره المپیاد نانو روزهای دو شنبه از ساعت 17:30 تا20:30 بعد از ظهر در محل آزمایشگاه مرکزی به صورت رایگان صورت می پذیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت