نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
5496
1347
17549
7539
15291589

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

اهدای 1700 جلد کتاب به پژوهشسرای متقین

در اقدامی ماندگار و خداپسندانه ، 1700 جلد کتاب کمک آموزشی نشر قلم چی از سوی کانون فرهنگی آموزش(قلم چی ) شعبه برازجان به کتابخانه پژوهشسرای متقین اهدا شد. آقای سید حسن لواسانی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان  در  آیین رونمایی از کتب اهدایی  اظهار داشت: ما در سال های گذشته می دیدیم که حجم زیادی از  کتاب های کنکور در نمایشگاه ها هست که از آنها استفاده نمی شود. الان فرصت  خوبی است که دانش آموزان بتوانند از این کتاب ها جهت رشد و پیشرفت خود  استفاده کنند.
 آقای سیدمحمد صادق موسوی، رییس پژوهشسرای متقین عنوان کرد:  ما در مجموعه پژوهشسرا با توجه به اینکه از هر سه مقطع مراجعه کرده و از  کتابخانه استفاده می کنند، اما در زمینه کتاب های درسی فقیر بودیم. البته  در حوزه کتاب های عمومی، مانند شعر و داستان کتاب های خوبی داشتیم و به  همین علت نمی توانستیم کتاب ها را برای مدت زمان زیاد به دانش آموزان امانت  دهیم، خصوصا در تابستان این مشکل بیشتر بود. ایشان ضمن تشکر از کانون  قلم چی و آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: کتاب های اهدایی توسط کانون  قلم چی تقریبا 1700 جلد است و برآورد قیمت این کتاب ها 37 میلیون تومان می  باشد. سرکار خانم
اعظم ناصحی، مسئول نمایندگی کانون فرهنگی آموزش در شهرستان  دشتستان اظهار داشت: ابتدا می خواستیم این کتاب ها را بین مدارس تقسیم کنیم  اما بعد دیدیم که با همت مدیران باکفایت مدارس پوشش داده شده اند و  کتابخانه مدارس بسیار غنی است. پس با توجه به تعداد مراجعه کننده زیاد  پژوهشسرای متقین تصمیم گرفتیم کتاب ها را در این مرکز گذاشته تا همه دانش  آموزان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند. سرکار خانم  ناصحی اضافه کرد: تعداد  این کتاب ها تقریبا 1700 جلد است که البته تعدادی از آنها چاپ قدیم می  باشد. این کتاب ها شامل همه ی پایه ها از مقطع ابتدایی تا دبیرستان، از  جمله کتاب های کمک درسی، نمونه سوال، کتاب کنکور و غیره... است.
   







اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت