نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
1106
17173
76691
140802
15684485

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

برگزاری شب شعر استانی معلم

شب شعر استانی معلم در دشتستان برگزار شد

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم شب شعر استانی معلم با حضور شاعران مطرح فرهنگی استان ،مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهرو معاونین ،فرماندار،مسئولان و فرهنگیان دشتستان در سالن اجتماعات پژوهشسرای متقین برازجان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم با تبریک اعیاد ماه شکوهمند شعبان و هفته بزرگداشت مقام معلم،استاد شهید مطهری را اسوه و الگوی همه معلمان جامعه دانستند و اظهار امیدواری نمودند که همه اقشار جامعه آثار ارزشمندی را که شهید مطهری از خود به جای گذاشته سرلوحه کار خود قرار دهند.

دکتر ناصر کرمی افزود :بزرگداشت مقام معلم یک ضرورت برای جامعه است،چرا که معلمان در طول سالیان متمادی با آن که از جایگاه و شرایط زندگی مناسبی برخوردار نبوده اند،اما تمام توان خود را به کارگرفته و نیروهای مورد نیاز جامعه و سرمایه های اجتماعی را به خوبی تربیت کرده اند.

 

دکتر کرمی خاطر نشان کرد :جامعه باید قدردان زحمات معلمین باشند و شایسته است مراسم بزرگداشت مقام معلم توسط سایر دستگاه ها،نهادها و انجمن های علمی،ادبی و فرهنگی برگزار شود و معلمان به عنوان مهمان در این مراسم حضور داشته باشند.

 

شایان ذکر است مراسم شب شعر استانی معلم با اجرای زیبای دکتر عابدی و شعر خوانی شاعران فرهنگی از سراسر استان با اجرای برنامه های متنوع به پایان رسید.

 

در این مراسم شاعرانی همچون حسین دارند،حیدر منصوری،قاسم درویشی،مجید اجرایی ،اردشیر حسین آبادی ،زهرا فولادی ،ابراهیمی،ثابت،صاحبه نادرپور،اشرف ماندگار نسب،کورش خواجوی،رضا معتمد و مصطفی شاهین حضور داشتند.












 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت