نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
4767
19761
24528
162703
15491520

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

طرح من یار مهربانم



  جلسه معرفی طرح " من یار مهربانم" در روز چهارشنبه 26 مهرماه با حضور مسوولین محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و اعضای انجمن فرهنگ سازان محیط زیست در محل پژوهشسرای دانش آموزی متقین برگزار شد.
طرح " من یار مهربانم" از طرف فرهنگ سازان محیط زیست با هدف ترویج  فرهنگ کتابخوانی به اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان پیشنهاد شده است. از اهداف چندگانه ی این طرح فرهنگی می توان به نهادینه شدن عادت مطالعه بین دانش آموزان ، تقویت مهارت های خوانشی و نوشتاری ، تقویت قوه تخیل و رشد خلاقیت اشاره کرد.

در فاز اول ،  این طرح به صورت آزمایشی در پایه پنجم تعدادی از مدارس ابتدایی برازجان اجرا خواهد شد . مدارس مشارکت کننده در این طرح عبارتند از:
آموزشگاه های حدیث ، فرزانه ، تربیت ، آزادی ، عترت ، مقداد ، دانش ، شاهد لاله2، ابن سینا، مکتب زهرا، مدرس  و مطهره.

انجمن فرهنگ سازان جهت اجرای این طرح در قدم اول اقدام به خریداری حدود 350 جلد کتاب از ده عنوان مختلف نموده است که این کتاب ها در قالب یک بانک سامان دهی شده و به صورت هفتگی به مدارس هدف این طرح،  امانت داده می شوند تا مدارس یک جلسه در هفته ساعت کتاب خوانی برای دانش آموزان پایه ی پنجم داشته باشند.
لازم به ذکر است که این انجمن اعتبار مالی لازم جهت خریداری کتاب ها را از محل جمع آوری کاغذهای بازیافتی مدارس تامین نموده است.
مدارس هدف نیز متقابلا متعهد شدند در ترویج فرهنگ تفکیک زباله های کاغذی در مدارس بکوشند و  کاغذهای بازیافتی خود را به انجمن فرهنگ سازان تحویل دهند تا در زمینه ی تجهیز و توسعه ی این بانک کتاب هزینه گردد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت