نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
18856
22360
18856
138281
15764931

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

درخشش تیم سازه های ماکارونی پژوهش سرای دانش آموزی متقین درپنجمین دوره مسابقات منطقه‌ای سازه های ماکارونی به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر




پنجمین دوره مسابقات منطقه‌ای سازه های ماکارونی به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر با حضور ۲۹ تیم دانشجویی و ۵۹ تیم دانش‌آموزی در مجتمع فرهنگی و هنری ۹ دی برگزارشد.
در بخش دانش آموزی تیم "آتیه سازان یک" از پژوهش سرای متقین برازجان ،دبیرستان فرزانگان با راندمان ۱۲۳۱.۰۸ موفق به کسب مقام اول و تیم "تک سازه "از پژوهش سرای متقین برازجان ، دبیرستان رازی و الزهرا با راندمان ۱۲۰۲.۴۳ موفق به کسب مقام دوم و تیم "نیک سازه" از دبیرستان رضوان برازجان با راندمان ۱۱۱۰.۹۷ موفق به کسب مقام سوم شدند.
همچنین تیم "بهسامان سازه" از پژوهش سرای متقین، دبیرستان فرزانگان توانست مقام چهارم گرایش سنگین را به خود اختصاص دهد که در این گرایش رنکینگ دانش آموزان و دانشجویان یکسان بود.
لازم به ذکر است افرادی که حائز مقام های برتر شدن از دوماه پیش توسط مدرسین سازه های ماکارونی دانشگاه پیام نور استان بوشهر در پژوهش  سرای متقین شهر برازجان تحت آموزش قرار گرفتند . در این دوره آموزشی که اولین جلسه آن در نیمه دوم آذر ماه زده شد بیش از 150 دانش آموز شرکت کردند و چندین تیم ازهمین افراد آموزش دیده به مسابقات منطقه ای و یک تیم به مسابقات کشوری اعزام شدند.

تبریک فراوان به این دانش آموزان عزیز و مدرسان محترم ایشان...

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت