نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
1654
20597
42012
162703
15509004

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

سومین مدرسه زمستانه فناوری های سلول های بنیادی و اولین مدرسه زمستانه فناوری های نوین پزشکی


به اطلاع علاقمندان می رساند کارگروه تخصصی سلامت،زیست فنآوری و سلول های بنیادی این بنیاد در نظر دارد با همکاری شورای سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی استان بوشهر" نمایشگاه و سومین مدرسه زمستانه فنآوری سلول های بنیادی" را در تاریخ 4 تا 8 اسفندماه 97 برگزار نماید. این رویداد با همکاری تیم سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و نهادهای فنآورانه استان با هدف ترویج فنآوری های نوین در حیطه نانو مواد و بیوتکنولوژی، سلول های بنیادی، تشخیص و درمان بیماری ها، پزشکی آینده نگر بر مبنای پزشکی فرد محور، فنآوری پیشگیرانه، کارآفرینی در فنآوری های نوین پزشکی وملاحظات اخلاقی در فنآوری های نوین پزشکی برای گروه های هدف دانش آموزان، آموزگاران، دانشجویان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگران این حوزه برگزار خواهد شد.
نمایشگاه محصولات فنآورانه، ترویج علوم و دستاوردهای سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از جمله برنامه های جانبی این رویداد می باشد که به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
متقاضیان شرکت در برنامه های آموزشی مدرسه و غرفه در نمایشگاه در رویداد فوق از طریق لینک evand.com/events/scws3 اقدام به ثبت نام نمایند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت