نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
2114
20597
42472
162703
15509464

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان آیین تجلیل از مقام آوران مسابقات فناوری نانو و دانش آموز مقام آور رشته محاسبات ذهنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دشتستان، سید حسن لواسانی فرد عصر روز یک شنبه بیست و سوم دی ماه در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات علمی در محل پژوهش سرای متقین برازجان اظهار داشت: علوم و فناوری های جدید می تواند به یادگیری دروس پایه همچون ریاضی کمک کند.

لواسانی فرد با قدر دانی از همه نخبگان و مقام آوران رشته های مختلف بیان داشت: نام و آوازه دشتستان به سبب کسب موفقیت های چشمگیر دانش آموزان در عرصه های مختلف بین المللی نه تنها در کشور بلکه در سطح دنیا مطرح شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشتستان و برازجان با تلاش همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و به سبب روند رو به رشد فعلی به قطب علمی کشور تبدیل می شود.

لواسانی فرد گفت: کسب مقام های برتر تیم دانش آموزی ریاضی در کشور هلند، مسابقات محاسبات ذهنی به روش چرتکه در کشور مالزی، مسابقات کارآفرینی در کشور آفریقای جنوبی، کسب سه مدال برنز مسابقات فناوری نانو در کشور، انتخاب پژوهش سرای متقین برازجان به عنوان برترین پژوهش سرای کشوری از میان 5000 پژوهش سرای کشوری، مقام اول استان به سبب کسب رتبه های   زیر 1000 کنکور سراسری  و ده ها مقام های برتر دیگر در رشته های مختلف علمی و ورزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری و ... نمونه های از موفقیت های دانش آموزان دشتستانی می باشد.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان تاکید داشت: دانش آموزان دشتستان با کسب این چنین موفقیت ها با وجود کمبود های فراوان امکاناتی باعث غرور همه  ما مردم هستند.

سید حسن لواسانی فرد با اشاره به فعالیت های موثر آموزشگاه های آزاد علمی در عرض آموزش و پرورش اظهار کرد: موسسات آموزشی دانش آموزان را در دروس مختلف برای یادگیری بهتر کمک و تقویت می کنند.

وی حضور خانواده ها در کنار دانش آموزان را موثر و لازم دانست و گفت: هر قدمی که برای حمایت از فرزندان خود بر می دارید سبب اعتلای فرزندانتان می شود.

گفتنی است در این مراسم کلیپی از حضور مدیر آموزش و پرورش دشتستان در تهران برای دریافت  لوح و تندیس پژوهش سرای دانش آموزی متقین برازجان به عنوان پژوهش سرای برتر کشوری پخش شد.

همچنین از دانش آموز نرگس بحرینی مقام اول مسابقات محاسبات ذهنی به روش چرتکه در کشور مالزی و دانش آموزان امیر  مسعود صادقی نسب، زهرا جعفری و شیوا پاراد به سبب کسب سه مدال برنز در مسابقات کشوری فناوری نانو و همچنین مرتضی پور عسکر برازجانی مدرس تیم فناوری نانو برازجان از طرف مدیریت آموزش و پرورش دشتستان تقدیر به عمل آمد.



اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت