نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
1477
9845
17109
89556
16716877

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

نمایشگاه نقاشی گروهی نسل نو 2 در نگارخانه هنرمندان برازجان افتتاح گردید



نمایشگاه نقاشی گروهی نسل نو 2 شامل آثاری از هنرجویان آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی چشمه برازجان به همت انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان بوشهر ساعت 10 صبح شنبه 13 بهمن ماه در نگارخانه هنرمندان برازجان در محل پژوهش سرای متقین افتتاح گردید.




 آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی نسل نو 2 با حضور امام جمعه  محترم شهر برازجان، بخشدار مرکزی دشتستان، معاون فرماندار دشتستان، معاون هنری اداره کل ارشاد استان بوشهر و جمعی از مسئولین و هنردوستان همراه بود.




این نمایشگاه شامل حدود 75 اثر با موضوعات و تکنیک های مختلف از جمله مدادرنگ، طراحی، سیاه قلم، رنگ روغن، گواش، دیجیتال و طراحی می باشد.

همچنین سه اثر از هنرمند خردسال «حسین استواریان» از مدرسه باغچه بان دو در این نمایشگاه ارائه شده است. استواریان به مدت یک سال است که تحت نظر مربی خود خانم "شوکت جودی" به نقاشی می پردازد. این هنرمند 9 ساله مبتلا به معلولیت ضایعه نخاعی شدید بوده و با وجود این شرایط با کمک دهان خود در تکنیک های رنگ روغن و آکریلیک نقاشی می کند.






 

گفتنی است نمایشگاه نقاشی گروهی نسل نو 2 از شنبه 13 بهمن تا یکشنبه 21 بهمن ماه در این مکان برپا بوده و ساعات بازدید آن نیز از 16 تا 20 است.

 




































اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت