نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
3592
4745
26772
21737
15240314

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

درخشش دانش آموزان دشتستان در المپیاد ملی سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی کشور


مدیر  محترم آموزش و پرورش دشتستان اعلام فرمودند که  دو دانش آموز از مدارس شهر برازجان در المپیاد ملی سلول های بنیادی و پزشکی موفق به کسب مقام های برتر و دریافت مدال شدند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سیدحسن لواسانی فرد صبح امروز در پیامی ضمن تبریک به این دانش آموزان، دبیران، مدیر و معاونین مدارس  و اولیا این دو دانش آموز اظهار داشت: امروز شاهد درخشش و افتخار آفرینی دانش آموزانی در سطح ملی هستیم که تلاش، پشتکار و خودباوری را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی آموزش و پرورش دشتستان را یک آموزش و پرورش پویا و به عنوان برند موفقیت در سطح ملی و استانی  خواند و  گفت: آموزش و پرورش دشتستان شامل مدارس شهر برازجان، بخش های مرکزی، ارم و بوشکان طی سال های اخیر همواره شاهد موفقیت های چشمگیر دانش آموزان و فرهنگیان در سطوح بین المللی، ملی و استانی است و روزانه خبر موفقیت فرزندان دشتستان در المپیادها، مسابقات و آزمون های مختلف چشمگیر است.

این مقام مسئول بیان داشت: چهارمین دوره المپیاد علمی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با هدف ترویج مرزهای دانش در حیطه سلول های بنیادی و پزشکی و شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانش آموزان توسط مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار و نتایج نهایی اعلام شد.

لواسانی فرد تصریح کرد: در  این دوره از المپیاد و در چهارمین سال برگزاری آن، تعداد 35 دانش آموز از مدارس سراسر کشور به عنوان دانش پژوه حضور داشته  و به رقابت علمی با یکدیگر پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان اظهار کرد: دانش آموز سارا خسروی فرد از دبیرستان دوره دوم  فرزانگان برازجان موفق به دریافت مدال طلای این دوره از المپیاد و سیدرضا موسوی حقیقی از دبیرستان استعدادهای درخشان امام خمینی برازجان موفق به دریافت مدال برنز چهارمین دوره المپیاد علمی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور شدند.




اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت