نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
18923
21180
140337
30249
15444626

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

آغاز ثبت نام دوازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو




به اطلاع تمام دانش‌آموزان علاقمند به علوم و فناوری نانو می‌رساند، ثبت نام در دوازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو از روز جمعه اول اسفندماه ۱۳۹۹ از طریق سایت اینترنتی باشگاه نانو انجام خواهد شد.
دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و هماهنگی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود. لازم به یادآوری است، المپیاد دانش‌آموزی نانو به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است و مدال آوران از جوایز و امتیازات بنیاد بهره‌مند خواهند شد.
 
متقاضیان ثبت نام در دوازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند از اول اسفند سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir نسبت به ثبت‌نام گروهی (توسط نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) و یا انفرادی اقدام کنند.

دوازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو مشابه دوره گذشته در سه مرحله برگزار خواهد شد که جزئیات آن به شرح زیر است:
مرحله اول، اواخر تیرماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی در قالب یک آزمون تستی
مرحله دوم، مردادماه ۱۴۰۰ و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی-تشریحی
مرحله سوم (پایانی)، اواخر شهریور ماه ۱۴۰۰ در قالب یک اردوی علمی- عملی
هزینه شرکت در المپیاد نانو برای ثبت نام انفرادی ۴۰،۰۰۰ تومان و برای ثبت‌نام گروهی ۳۰،۰۰۰ تومان است و دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم که تابعیت ایرانی دارند مجاز به شرکت در آزمون هستند. نهادهای آموزش و پرورش اعم از پژوهشسراها و ادارات شهرستانها می‌توانند از طریق سایت باشگاه نانو برای ثبت نهاد ترویجی و ثبت نام گروهی دانش‌آموزان اقدام نمایند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت