نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
3283
19965
98833
140802
15706627

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

افتتاح دومین خانه ریاضیات استان در دشتستان

در آیینی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان و مسوولان استانی و شهرستانی دومین خانه ریاضیات استان بوشهر در دشتستان افتتاح و راه اندازی شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در این آیین گفت: ریاضیات با سازماندهی تفکر منطقی و پرورش خلاقیت جهت توانمندسازی ظرفیت نیروی انسانی در راستای توسعه کشورها نقش و جایگاه ویژه ای دارد.

عادل دهدشتی با اشاره به اینکه علم ریاضی درهمه امور اجتماعی و سیاسی جامعه تاثیر بسزایی دارد ،افزود: امروزه در تئوری های تصمیم گیری و مدل سازی ها در حوزه مدیریت کشورها و سازمانها به اهمیت ریاضیات بیشتر پی می بریم .

وی در پایان اظهار داشت : با نگاه ویژه استاندار جوان ،استان بوشهر جزء استانهای پیش رو در افتتاح خانه ریاضیات است که ان شاء الله با تاکید فرماندار محترم از خانه ریاضیات دشتستان حمایتهای ویژه ای خواهد شد .

مدیرخانه ریاضیات بوشهر نیزگفت: عمومی کردن ریاضیات ،آشنایی علاقمندان با تاریخ ریاضیات ، ایجاد بسترهای لازم برای طرح مسائل در شاخه های مختلف علوم ریاضی از اهداف این خانه است.

طاهر یزدان پناه استفاده از بازیهای فکری برای جذب وترغیب دانش آموزان به ریاضیات ،سوق دادن ریاضی به متن جامعه ،علاقمندی علوم ریاضی در خانواده ها و بالا بردن سطح ریاضی در استان از اهداف تشکیل خانه ریاضیات است.

وی اضافه کرد:برگزاری کلاس های تست و کنکور ریاضی از برنامه های خانه ریاضیات نیست.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز گفت:ریاضیات پایه ای از علوم است که در پیشرفت علمی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

سید حسن لواسانی افزود: با اختصاص زمین مورد نظر وجلب مشارکت و همکاری خیرین بزودی شاهد ساخت ساختمان خانه ریاضیات در شهر برازجان خواهیم بود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از دانش آموزان دشتستانی برتر در مسابقات ریاضیات استان بوشهرتجلیل شد.



اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت