نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
14209
20752
135058
162703
15602050

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

پژوهش سرای متقین برازجان میزبان دبیرخانه استانی نانو گردید



اولین جسله نهادهای استانی نانو با حضور مسئول دبیرخانه کشوری نانو، آقای مهندس خشنود و هماهنگ کننده گروههای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش و مسئولین نهادهای ترویجی  نانو شهرستان ها و مناطق استان و انجمن نانوی شهرستان  دشتستان؛ با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز  شد .
در ابتدا آقای موسوی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی متقین برازجان  به میهمانان خیرمقدم گفت و پس از آن آقای فولادنیا هماهنگ کننده گروههای آموزشی سازمان آموزش و پرورش به شرح وظایف دبیرخانه استانی و شهرستانی پرداخت و گفتند که نهاد ترویجی بوشهر برای اولین بار در دوره 5 ساله تشکیل باشگاه ملی نانو؛ به عنوان دبیرخانه کشوری انتخاب گردیده و از همین رو و بنا به عملکرد سال قبل نهاد ترویجی برازجان، این نهاد به عنوان دبیرخانه استانی نانو و خانم بهبهانی مطلق به عنوان مسئول این دبیرخانه انتخاب گردید.
آقای لواسانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان؛ از آقای فولادنیا جهت واگذاری دبیرخانه استانی نانو به برازجان تشکر کردند.
وی در ادامه مطالبی را در خصوص اهمیت علم نانو ارایه فرمود و در پایان قول مساعدت و همکاری در تمامی زمینه ها را جهت  پیشبرد اهداف نانو در شهرستان به مسئولین این پژوهشرا داد.
آقای مهندس خشنود مدیر پژهش سرای شهید خوشبخت بوشهر و مسئول دبیرخانه کشوری نانو، به ارایه گزارش المپیادهای برگزار شده در سنوات قبل پرداخت و همچنین نحوه ثبت نام جهت المپیاد کشوری را توضیح دادند.
در ادامه از برنامه های پیش رو سخن گفتند و ابراز همکاری تمام و کمال را در تمامی زمینه ها به مسئولین نهاد ترویجی استان دادند و پژوهش سرای دانش آموزی متقین برازجان را به عنوان دبیرخانه استانی ستاد نانو انتخاب کردند.
در پایان با مهندس خشنود، توافقات اولیه ای جهت راه اندازی دومین آزمایشگاه نانو استان در شهرستان دشتستان به عمل آمد که نیاز به حمایت های مسئولین شهرستانی دارد. جا دارد از مسئولین و خیرین شهرستان دشتستان جهت حمایت های مالی به منظور راه اندازی این آزمایشگاه طلب مساعدت نمائیم. دانش آموزان، دانشجویان و پژوهشگران دشتستانی می توانند از مزایای آن بهره مند گردند که این گامی بلند در جهت اعتلای علمی این مرز و بوم می باشد.


اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت