نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
9306
20597
49664
162703
15516656

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

مراسم اختتامیه و معرفی برنامه های آتی پژوهشسرای دانش آموزی متقین برازجان

پژوهشسرای دانش آموزی متقین برازجان میزبان مراسم اختتامیه ی فعالیتهای تابستانی این پژوهشسرا و همچنین معرفی برنامه های آتی پژوهشسرا بود.

اتحادجنوب: مراسم اختتامیه ی فعالیتهای تابستانی پژوهشسرای دانش آموزی متقین برازجان روز سه شنبه 28 مردادماه با حضور مسئولین آموزش و پرورش دشتستان، اعضای شورای اسلامی شهر برازجان، مدیر و کارکنان پژوهشسرای متقین برگزار گردید.

در ابتدا سیدمحمدصادق موسوی مدیر پژوهشسرای دانش آموزی متقین برازجان از حضور مسئولین دشتستانی، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها قدردانی کردند همچنین روز خبرنگار، سالروز ورود آزادگان سر افراز و فرا رسیدن هفته ی دولت را تبریک گفت و گزارشی از عملکرد پژوهشسرا در دو ماه گذشته ارائه کردند و همچنین سرفصل برنامه های آتی پژوهشسرا را خدمت حضار ارائه کردند.

در ادامه خانم پاپری سرگروه محترم ریاضیات در مورد شروع به کار خانه ی ریاضیات شهرستان دشتستان، نیما شجاعی عضو انجمن پرتام دشتستان در مورد اهداف تشکیل این انجمن و خدماتی که به رشد علمی دانش آموزان خواهد داد صحبت کرد.

در ادامه محکم خواه مدیر گروه رباتیک پژوهشسرای دانش آموزی متقین دشتستان مطالبی در مورد عملکرد این بخش را خدمت حضار و خانواده های دانش آموزان ارائه کردند و در ادامه خانم عبدالهی در مورد آغاز به کار بخش نانو شهرستان دشتستان و جایگاه نانو در دنیا و کشورمان مطالبی عنوان کردند.

شایان ذکر است که پژوهشسرای دانش آموزی متقین برازجان میزبانی خانه ی ریاضیات، انجمن پرتام دشتستان و انجمن نانو را با حمایت و مساعدت مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بر عهده دارد.

در ادامه محمدتقی گرمسیری عضو شورای اسلامی شهربرازجان که به همراه ترک زاده و اسماعیلی در این همایش حضور داشتند دقایقی را صحبت کردند و اعلام حمایت مادی و معنوی شورای شهر برازجان را از فعالیتهای چشمگیر پژوهشسرا اعلام کردند.

در پایان حسین آبادی معاون آموزش و پرورش دشتستان که به همراه باصولی مسئول روابط عمومی و آتشی مسئول آموزش متوسطه در جلسه حضور داشتند  سخنانی را مطرح کردند.

در پایان جوایزی به همکاران و همچنین دانش آموزانی که در مسابقات استانی و شهرستانی رباتیک حائز رتبه شده بودند اهدا گردید./پژوهشسرای دانش آموزی متقین برازجان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت