نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
4140
4745
27320
21737
15240862

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

مراسم افتتاح آزمایشگاه پلاسما پژوهش سرای متقین



آزمایشگاه پلاسما برازجان واقع در آزمایشگاه مرکزی به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و پژوهشسرای دانش آموزی متقین برازجان و با حضور مهندس حریری، فرماندار دشتستان و معاون سیاسی ایشان، مدیریت آموزش و پرورش، شهردار برازجان و جمعی از مسئولین در آزمایشگاه مرکزی ساعت 10 صبح روز سه شنبه 17 مهر ماه افتتاح گردید.

مهندس حریری با ابراز خوشحالی از افتتاح بخش جدید و آزمایشگاه پلاسما ابراز داشت: اگر این مجموعه در زمینه کارآفرینی فعال بوده و کارآیی داشته باشد می توان کمک های مالی بیشتری را برای حمایت بیشتر از آن جذب نمود. 

این خیر مدرسه ساز خواستار ارائه گزارشات مکتوب از فعالیت های مجموعه گردید و اظهار داشت: امیدوارم پژوهشسرای متقین شهر برازجان همچون گذشته در زمینه های علمی افتخارآفرین و پیشرو باشد.

  دکتر زارع: اختصاص اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان به پژوهشسرای دانش آموزی متقین شهر برازجان

فرماندار دشتستان با اشاره به برخی از موفقیت های فرزندان این دیار گفت: خوشبختانه دانش آموزان پرتلاش شهرستان در بسیاری از جشنواره ها و مسابقات رتبه ها و مقام های برتر کشوری را کسب نموده اند که نمونه های آن بسیار است. ما نیز وظیفه خود می دانیم که به لحاظ هزینه ها و امکانات از تیم های دانش آموزی و افتخارآفرین و نهادهای فعال و موثری همچون پژوهشسرای متقین حمایت نماییم..
 دکتر زارع از اختصاص اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان به پژوهشسرای دانش آموزی متقین شهر برازجان خبر داد و افزود: هر چند کمک اصلی از طرف مهندس حریری بوده است که از ایشان و خانواده محترمشان به سبب حمایت همیشگی تشکر می نمایم. 

وی با تاکید بر لزوم حمایت های گسترده از دانش آموزان گفت: رمز موفقیت و پیشرفت پژوهشسرای متقین برازجان، همدلی، علاقمندی و همکاری وافر میان این مجموعه با مجموعه آموزش و پرورش می باشد.
 دکتر زارع خاطرنشان کرد: بخش پلاسما -که امروز شاهد افتتاح آن هستیم- به گونه ای است که امکان استفاده مستمر دانش آموزان ما در زمان مسابقات را فراهم می نماید، یقینا در آینده شاهد توفیقات بیشتر این دانش آموزان در سطح ملی خواهیم بود. 

فرماندار دشتستان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار موفقیت های دانش آموزان در توسعه کشور، گفت: در سالهای گذشته نیز اعتباراتی را به مجموعه دانش آموزی متقین اختصاص دادیم که به شکل بهینه ای مورد استفاده قرار گرفته است. 
 آقای لواسانی فرد: پژوهشسرای متقین در حال تبدیل به یکی از کامل ترین پژوهشسراهای سطح کشور است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با تشکر از مدیریت پژوهشسرای دانش آموزی متقین گفت: این پژوهشسرا در حال تبدیل به یکی از کامل ترین پژوهشسراهای فعال در سطح کشور است.

سید حسن آقای لواسانی فرد اذعان داشت: مجموعه آزمایشگاه پلاسما می تواند نیاز مدارس، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی را در زمینه آموزش و تبیین مفاهیم بنیادی برآورده سازد


وی از تاسیس ساختمان جدید خانه ریاضی خبر داد و اضافه کرد: در قسمت جنوبی پژوهشسرا با همت مهندس حریری و حمایت استانداری بوشهر ساختمان خانه ی ریاضی تاسیس خواهد گردید. 

سرکار خانم بهبهانی مطلق: با استفاده از امکانات آزمایشگاه پلاسما می توان مباحث فیزیک را به آسانی برای دانش آموزان شرح داد

مدیر پژوهشسرای دانش آموزی متقین برازجان ضمن خوشآمدگویی به مسئولین اظهار داشت: آزمایشگاه پلاسما از سال تحصیلی 95-96 با برآورد هزینه ای بالغ بر 210 میلیون تومان احداث گردید، که به واسطه درخشش دانش آموزانمان در مسابقات نانو، در نمایشگاه تاسیسات و فناوری های شرکت های دانش بنیان نهاد ریاست جمهوری 70 درصد تخفیف گرفته و توانستیم تجهیزات را خریداری نماییم. 
 
سرکار خانم بهبهانی مطلق با تقدیر از حضور و حمایت های مهندس حسین حریری عنوان کرد: خوشحالیم که امروز شاهد افتتاح این بخش هستیم، چرا که با استفاده از امکانات آزمایشگاه پلاسما می توان مباحث فیزیک را به آسانی برای دانش آموزان شرح داد. 

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز برای چهارمین سال متوالی پژوهشسرای متقین رتبه علمی برتر در کشور را کسب نموده و موفق به کسب مقام اول در المپیاد نانو شدیم.

سرکار خانم بهبهانی مطلق با اشاره به استقبال زیاد و سطح بالای المپیاد نانو، افزود: این المپیاد طی سه مرحله برگزار گردید، که در مرحله اول 10 درصد از تعداد 410 دانش آموز پذیرفته شده از سراسر کشور دانش آموزان شهر برازجان بودند، در مرحله دوم 4 نفر از برازجان -که یک نفر به دلیل مشغله های کنکور انصراف داد- حضور داشتند، و سه نفر دیگر توانستند در مرحله سوم مسابقات مقام اول علمی را کسب کنند.

مدیر پژوهشسرای دانش آموزی متقین برازجان تصریح کرد: دانش آموزان تیم رباتیک شهر برازجان در بخش ربات های ردیاب موفق به کسب رتبه کشوری شدند اما به دلیل برخی مسائل مالی نتوانستند در این مرحله حضور پیدا کنند. 

سرکار خانم محبوبه بهبهانی مطلق با اشاره به موفقیت های دانش آموزان برازجان در مسابقات ریاضی ادامه داد: از مدیریت آموزش و پرورش دشتستان که به ما آزادی عمل داده، و همچنین از همکاری های فرماندار محترم و معاونین ایشان و دیگر نهادها تشکر می کنم. همچنین از شهردار مردمی برازجان به سبب توجه ایشان به مسائل فرهنگی و آموزشی و زیباسازی محوطه ورودی پژوهشسرا کمال تشکر را دارم.



















 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت