نظرات



آمار بازدید

امروز:
دیروز:
این هفته:
هفته قبل:
کل بازدید:
16647
19784
55594
140802
15663388

سایتهای مفید

نماد اعتماد الکترونیکی

حضور آقای مهندس حریری خیر مدرسه ساز و سازنده ی پژوهشسرای دانش آموزی متقین در برازجان

دیدار آقای مهندس حریری با مدیران آموزش و پرورش شهرستان دشتستان

روابط عمومی آموزش و پرورش دشتستان ، در این دیدار  سید حسن لواسانی فرد ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهندس حریری از اینکه مثل همیشه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان را مورد لطف قرار می دهند سپاسگزاری نمودند .

وی اضافه نمود سالهاست که با نام مهندس حریری مردم دشتستان خصوصاً مناطق محروم شهرستان آشنا هستند که توانستند در طول سالیان چندین مرکز آموزشی را به دانش آموزان منطقه هدیه دادند .یقیناً خداوند متعال جواب نیک اندیشی این عزیز را به نحو احسن خواهند داد ، برنامه آموزش و پرورش سپاسگزاری و استفاده از تجربه نیک اندیشان محترم بوده که یکی از برنامه های اصلی معاونت پشتیبانی است .

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر نیز ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش و فرهنگیان گفت : یکی از ذغدغه های ما این است که علاوه بر خشت و گِل مسئله تربیت دانش آموزان است . مشکلاتی است که همه اش از آموزش و پرورش حل شدنی نیست و نیاز به کمک و مساعدت همه دستگاه ها را می طلبد ، ما نیاز به اجرای قانون در همه زمینه ها داریم . مهندس حریری افزودند مطمئناً کشورهایی که پیشرفت کرده اند تنها و تنها در سایه اجرای قانون است . مدیر آموزشگاه باید قانون را اجرا نماید تا این کار نهادینه شود و بچه ها از سن کم اجرای قانون را نظاره گر باشند . در این جلسه مدیران مدارس به بیان نقطه نظرات و برنامه های خود پرداختند . همچنین مدیر پژوهشسرای دانش آموزی متقین برازجان پس از بیان عملکرد پژوهشسرا در دو ماه گذشته به بیان برنامه های آتی که توجه ویژه به جشنواره ها و همچنین مسابقات بزرگ علمی در سطح شهر تحت عوان جایزه ی مهندس حریری پرداخت .  /سایت پژوهشسرای دانش اموی متقین برازجان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

ویژه فرهنگیان

شماره تلفن و نشانی

تلفن مدیریت:  34250818                تلفن معاونت : 34250817

نشانی: برازجان - انتهای خیابان فردوسی - میدان کارگر - نبش خیابان مولوی - پژوهش سرای دانش آموزی متقین

طراحي و پياده سازي سايت: شماره تماس جهت طراحي سايت